Skiguide, dag minus 40


Så går det løs…

Ja altså først imorgen. Nu skal jeg i seng og sove fordi jeg skal MEGET tidligt op i morgen. Jeg skal mødes med nogle af de andre kommende guider i Roskilde kl. 6.50 og følges med dem til Rønde, hvor vi skal mødes med alle de andre kommende Danski guider, for sæsonen 2011/12. Så bliver vi kørt til et “hemmeligt sted”, og så går det løs med guide-kursus. Jeg har læst hele manualen lidt mere end 2 gange og føler mig meget godt forberedt oppe i hovedet. Men der står også morgenløb på programmet. Og så ved jeg at vi skal ud og gå 25 km en af dagene. Og det føler jeg mig knap så forberedt på og lidt mere nervøs over. Der har slet ikke været tid til at komme ordentligt i form, og først når jeg er færdig med et arbejds-projekt d. 18. november, kan jeg rigtigt begynde at træne til sæsonen. Det er præcis 1 måned før jeg skal starte i Sauze d’Oulx og det håber jeg er nok.

Jeg glæder mig rigtigt meget til at se alle de andre og jeg håber at det udover at blive lærerigt også bliver nogle sjove dage, med en masse glade mennesker der glæder sig lige så meget som mig, til at komme afsted mod alperne.

Jeg håber jeg kan komme på nettet så jeg kan få skrevet alle mine oplevelser ned. Hvis ikke så må jeg bare skrive det ned, og så “poste” det her senere. Men nu må jeg hellere skynde mig at få noget søvn, så jeg kan være frisk i morgen.

To be continued…

af timlyondk

Skriv et svar

