Skiguide, dag minus 45


*** System overload ***

Så skete der noget! Jeg har jo gået her med alle mine 1000-vis af spørgsmål og tænkt at jeg hellere måtte vente til jeg havde været på guide-kursus. Mon ikke jeg ville blive meget klogere der? Men så kom der en mail idag. Bare lidt læsestof, så man kan møde velforberedt op til guide-kurset. Danskis interne guidemanual. Første reaktion var; FEDT! Så kan jeg da få svar på en masse af de praktiske spørgsmål jeg går og roder med. Da jeg fik åbnet pdf-filen blev jeg godt nok lidt overrasket over at se hvor omfattende materialet er. Men i bedste Danski ånd er det selvfølgelig rigtigt godt organiseret og der er tænkt på næsten alt tror jeg. Der er faktisk så mange oplysninger at mit hovede er ved at eksplodere. Der er dømt “System overload”!! Jeg tror jeg må opgive at læse det hele på en gang og så tage det lidt i nogle etaper. Og jeg må da indrømme at jeg ikke kan undgå at være lidt nervøs over hvad det er jeg har kastet mig ud i. Og så er det jo som så mange gange før. Jo mere man ved, jo mere ved man, man ikke ved…

To be continued…

af timlyondk

Skriv et svar

